Klachten?

Klachten?

Heeft u een klacht over onze producten of diensten? Dat is uiteraard erg vervelend.
Wij vragen u vriendelijk om de klacht via de mail of telefoon aan ons bekend te maken.
Uiteraard zullen wij proberen de klacht voor iedereen zo goed mogelijk op te lossen.
U kunt contact met ons opnemen via:

info@jassenland.nl
of
0572-393447 / 06-30298969

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."